Saturday, November 6, 2010

"....rainbow in my life..."



"...the soul would have no rainbow if the eyes had no tears..."


as usual...sang pelangi akan muncul selepas hujan..jika folo sains nyer cite..pelangi muncul akibat biasan yg berlaku antara ruang udara dan cahaya...ye ke..hahaha..ye la kot kalu x salah...tp yg pasti ..pelangi akan muncul selepas hujan...pelangi cantikk...pelbagai warna..padahal 7 je kot..aku stil igt aaaa..pelangi hanya ada 7 warna...merah jingga kuning hijau biru indigo ungu...kalu x caya...cek a a buku sains..hehhee...konfem betul la...semua org cakap pelangi cantik..may b sebab warnanyer yg pelbagai kot...tp pernah tak korang fikir..sebelum pelangi muncul tu..berlaku nye hujan kan...huuuu....so itu la yg aku rase skang kot...hahhaa...kenapa......

may b skang da masuk bulan november..so kami disini...tengganu..sedang mengalami musim tengkujuh...mmg slalu ujan aaa..hehe..tp aku x penah nak tgk pun kt langit...pelangi tu muncul ke tak...hehehe..november rain..siap ada lagu lagi kan..gun n roses...ke mmg dorang org tengganu..hahaha..

"...november rain..rainy in my heart..who knows.."...status yg penah aku letak kt fb...byk gak la dapat feedback....huuuu tak sangka..aku masih ade ramai kawan yg concern pasal aku...huuu..thanx to all buddies...tp skang....mmg betul2 rainy in my heart.....sama cam hujan kt lua ni ha...hehehe..ehhh x ujan pun beno...tp skang ni musim ujan..anggap la ujan je...actualy ..aku tgh duk dalam kete aku ni...menaip dalam kete..sambil layan lagu maaf by radja....huuhu..syahdu beb....coz kt dalam ati masih ujan...sapa yg tau kan...depan kawan2 leh a cover..normal..hehhe..huuuu....sbb pe ujan dalam hati...hmmmm...aku belum bersedia utk share...next entry..insya allah...

so..bout pelangi...aku harap aku jumpe pelangi lepas nih...aku harap dalam hati ini muncul pelangi yg indah...takyah 7 kaler la..byk kaler un xpe ...hahhaaha...coz now..idup aku kembali normal..blackwhite...huuuu....oh sang pelangi...muncul la ko segera....walau pelangi pernah muncul dalam hidup aku sebelum ni..tp hanya sementara....aku redha pada Mu ya ALLAH...oh pelangi...oh pelangii....pelangiiii.....

6 comments:

  1. maaf by radja??? mcm lagu i je.. hehhe

    ReplyDelete
  2. hahaha...tp lagu tu mmg besh pun..

    ReplyDelete
  3. "Life is like a rainbow. You need both the sun and the rain to make its colors"

    kesimpulan, everythings happen for the good :D

    ReplyDelete
  4. mmg laa besh.. sebab sy yang suke kan.. (taily tak??) hahhahah

    ReplyDelete
  5. makesure pahni kalu doh napok pelangi tu tgkap cpat2 k.

    ReplyDelete
  6. hujan adalah rahmat Allah
    ujian adalah tarbiah Allah
    tanda sayang Nya pada insan
    Agar lebih dekat padaNya
    Apeeyyyyyyy jgn mandi ujann..hahaa
    tapi tadah ujan wat air penerang hati...hahahaa

    ReplyDelete