Thursday, January 28, 2010

".....Jauhi Aku..."



"...sticks and stones will break our bones, but words wi
ll break our hearts..."



Ikhlasnya hati
Sering kali disalah erti
Tulusnya budi
Tidak pernah engkau hargai
Berlalu pergi dengan
Kelukaan ini
Ku mengalah... ku bersabar

Bertentang mata seolah-olah tiada apa
Berpaling muka ada saja yang tidak kena
Mencari sebab serta alasan yang kukuh
Supaya tercapai hajatmu

Manis dibibir memutar kata
Malah kau tuduh akulah segala penyebabnya
Siapa terlena pastinya terpukau
Pujukmu, rayumu, suaramu
Yang menagih simpati dan harapan

Engkau pastinya tersenyum
Dengan pengunduran diriku
Tetapi bagi ku pula
Suatu ketenangan

Andai kita terus bersama
Belum tentu kita bahagia
Selagi tidak kau ubah
Cara hidupmu

Ada rahmatnya
Bila tidak lagi bersama
Terasa jauh
Diriku ini dengan dosa

Ku tinggalkanmu walau tanpa kerelaan
Yang nyata kau tidak berubah...

Katalah apa yang kau ingin
Selagi kau dapat berkata
Memang begitu sikapmu
Semenjak dahulu




"...stay away!!..hahhaha...nape gitu...cakap kat sape...ntah lor..cam skang cuba jauhi dari orang yg ada kat sekeliling...aku yg kene blah ke...atau dorang yg kene jauhi aku..hmmm...tp pe2 pun skang..just jauhi aku....hahhaa...mengong....feelin' rite now...tu la nyer...ni sume perasaan jiwa x tenteram....tanak sesape ade berhanpiran...menyemakkk jeee...stay away from me plis....hehhee tu ke perasaan kalu org jiwe kacau....pada aku depend pada org tu a kot..ade yg jenis need da shoulder..ade yg jenis leave me alone...huuuuu...ade jugak yg nak dua2 skali...tamak tul...hahha..aku pun kadang2 camtu....sumtime need space to alone...kadang2 need sumone to share...space tu aaa...ade yg besa..ade yg kecil...huuuuuu....tgk situasi aaa...tp aku mostly suke sorang2 je kot....go to the beach....to cooool...actualy igt pesanan my teacher...she used to say..kalu ade pe2 probs...try tgk laut...insya allah tenang....hmmm....mmg jadi...kuasa allah sume tu...




Dulu... Kita mengagumi nikmat cinta Walaupun di pisah dua dunia Laut... Biru ku utuskan satu nota Walaupun berabad dialun ombak Ku kan setia Nostalgia mewarna awangan Percintaanku makin mendalam Menghiasi ruang kesepian Cinta abadi Bagai rimba cinta yang berbunga Disirami sungai kesaktian Kehadiranmu ku nantikan Aku tenggelam di dalam Syahdu bisa rindumu Belum puasku menyentuh hatimu

....stay away!!!...slowww....time to alone....then pahtu mmg jadi slow....sume jadi slow..otak pun lembab nak bfikir..movemnt slow...huuuuu...i need deep breathing...plisss.....huuuuuukkkkkkk......huuuuuu......just stay away from me!!!...."

2 comments: