Tuesday, February 2, 2010

"....buddy..."



"....he used to say that it was better to have one friend of great value than many friends who were good for nothing..."




".....buddy...A friend or a partner for a particular activity....buddy system....any system in which two people work together, especially for safety reasons.....hehhehe..actualy mende da lama wujud...ntah la tibe2 rase nak wat mende ni kat kelas..tp cam ok je pun...lagi a rase nak buat coz ade la 2 3 org dak2 aku da merasa pengalaman 'buddy' ni...get '+' feedback...so leh la apply...arini da masuk ari ke 2 sistem 'buddy' berjalan kat sem 6 nyer kelas...utk subjek aku je...hahahha..."




"...caranye mudah je....tiap sorang akan dapat sorang 'buddy'...mean dia akan memerhati 'buddy'nye...dan 'buddy' akan memerhatikan dia...huuuu...memerhati dan diperhati...cam mana nak idop ni...asik kene usha je...hahaha....then 'buddy' tu bagi la komen pe2 yg ptot...tak kesa a..samada komen secara kritikan ke...motivasi ke...peringatn ke...pe2 je a...hope yg membina..bukan membunuh...huuuuuu....."


"....then komen tersebut nak la diluahkan atas kertas...pahtu kertas tu perlu dimasukan ke dalam kotak...setelah sume da send surat tuuu...apalagi...aku bace la...hahhaha menggelebah dorang sume...berdebar2..ye r...da kene usha..dan dapat komen lak tu...mau nyer tak cuak...pergerkan seharian diperhatikan....huuuuuu...aku kene bace sume note tu..kalu tak..kot kantoi...ye r..cam tulisan la...jenis ayat la...hehhe..so playsafe...better aku je yg bace...."





"....haihhhh...sebenarnyer sistem 'buddy' ni bagos gak....tp kalu pikir balik...hmmm...allah da anto 2 malaikat utk usha kita....nape x rase pe2...hehehehe...ni buat sistem 'buddy' baru la nak jadi org baik2...hehhee..aku pun sama dengan je kot..yg malaikat duk kiri kanan ni...tanak lak kita amik tau...tp tu a lumrah idop kita kan..selagi mende x jadi depan mata....takn ade pe2 yg brubah...huuuuuu....."

"...so be a good 'buddy'....now n ever...."

p/s jgn lupa note utk saya gak...hahha

1 comment: