Saturday, April 4, 2009

EmoC



EmoC???.....stand for emotional club...emoc..can pronounce eeemok..also emosi..whateve la....mende ni wujud time aku join kelas 'my soldier'..sem 4(2009)...actualy..byk perkara yg berlaku time aku pegang kelas sem 4 ni..byk sgt..almost melibatkan emosi..dats y aku wujudkan EmoC...hahhaha..satunye..aku bagi 'my soldier'(pahni MS)..buat 2 projek furniture sem nih..hahha..jahat seyy..tak pernah dibuat org..furniture 2 projek dalam 1 sem..tapi takpe..coz aku owez percaya kat MS2 aku nih..tapi tatau dorang pikir ape..ade yg pikir aku mendera kot..dokpun pikir aku saje2 wat jahat kat dorang..pe2 je la..coz skang da nak abis sem pun..hahha..time tu..mmg dorang agak emo la kot..aku pun tatau..tapi ade la jugak takleh trima apa yg aku mintak dorang wat..1st projek..aku rancang utk join pameran time T-reka..bukan pe..just nak expose dorang kat dunia lua...1st task ni keje grouping..mmg susah sebenarnye keje gruping..nau tak nye..asyik selisih pendpat je..but,bile lagi korang nak rase mende cam ni..hehhehe...time pameran tu ..agak ok aa..ade gak yg berminat ngan design dorang...kat situ sebenrnye dorang dapat sumthing aaa..tapi aku tatau a dorang sedar ke takk..coz mase pameran tu..dorang dapat tau kat mana level design dorang..kalu tak..asyik aku je yg bambu dorang..mana2 yg sedar..alhamdulillah laa..so..konklusion 1st projek..ok aa..mmg byk emo yg terlibat..hahhaha...(continue....miss le90w mengacau)

5 comments:

  1. what ever it is,u're the best lecturer!!!
    good job!!!

    ReplyDelete
  2. saloh pir..deme belajo emo+c ni bukan joint kelas sem 4 (2009)..deme belajo dari sekoloh menengoh lagi... i know your story very well..

    ReplyDelete